czwartek, 22 lipca 2010

Pizza z pieca opalanego drewnem

Zdarzyło mi się być niedawno w regionie Veneto , a dokładnie w miasteczku Montegalda. Odwiedziłem pizzerię w tym mieście i oniemiałem :). Dotąd smakowały mi również pizze w kawałkach w dużych miastach. Naprawdę nie są złe, ale to co dostałem w Montegaldzie było po prostu świetne !!! Dwie pizze. Jedna z prosciutto i grzybami, druga "inferno" salami, peperoncino, itp.
5 minut czekania i jest !!! Bardzo dobre ciasto, ser mozzarella - wyczuwalny świeży aromat, bardzo dobrej jakości dodatki i co charakteryzuje Italię mało przypraw albo w ogóle !!! , po prostu taka jak ma być i już.

Klimat pizzerii bardzo fajny. Jeden pan, który przygotowuje pizzę i wkłada do pieca, drugi od pilnowania ognia i od sprawdzania czy ciasto już upieczone. W drugiej części pizzerii tradycyjna knajpka z napojami wszelakiego rodzaju oraz z promocją regionalnego wina. 

Dla zainteresowanych adres:

pizzeria calimero pizza da asporto

36047 Montegalda (VI)
3, VIA ROMA
tel: 0444 737016


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz